Діагностична контрольна робота з математики для 6-го класу
Вавріант 1:
1. Спростити
вираз: 37у-14у+11=
2. Перетворити
у мішане число дріб:
3. Знайти
значення виразу: (21-3,4·5,1):0,6=
4. Одна
сторона прямокутника дорівнює 33 см, а друга – на 7 см менша від неї. Знайдіть
периметр прямокутника.
5. Розв׳язати рівняння:
(х-16)·21=84
6. Порівняти
числа: 0,06 і 0,4 0,32 і 0,235
25,6 і
25,56 6,2 і 6,087
Варіант 2:
1. Спростити
вираз: 3+16а-5а=
2. Перетворити
у мішане число дріб:
3. Знайти
значення виразу: (12-3,6·2,4):0,4=
4. Одна
сторона прямокутника дорівнює 24 см, а друга – у 3 рази менша від неї. Знайдіть
периметр прямокутника.
5. Розв׳язати рівняння:
(х-13)·27=108
6. Порівняти
числа: 1,4 і 1,06 0,243 і 0,3
4,7 і
4,625 17,41 і 17,4
Варіант 3:
1. Спростити
вираз: 9+26с-11с=
2. Перетворити
у мішане число дріб:
3. Знайти
значення виразу: (10-2,5·0,9):0,2=
4. Одна
сторона прямокутника 18см, а друга – на 4см більша за неї. Знайти периметр
прямокутника.
5. Розв’язати
рівняння: 6·(х-15)=48
6. Порівняти
числа: 2,4 і 2,39 4,1 і 4,086
5,168 і
5,17 15,73 і 15,68
Варіант 4:
1. Спростити
вираз: 15+31у-7у=
2. Перетворити
у мішане число дріб:
3. Знайти
значення виразу: (21-5,6·2,8):0,7=
4. Одна
сторона прямокутника дорівнює 16см,а друга – на 3см менша від неї. Знайти
периметр прямокутника.
5. Розв’язати
рівняння: 9·(х-11)=63
6. Порівняти
числа: 4,1 і 3,99 7,81 і 7,98
0,02 і
0,11 14,293 і 14,31
|