Презентація «Перерізи многогранників» включає в себе інструкцію
виконання перерізів многогранників методом сліду та методом внутрішнього проектування.
В класах з поглибленим та профільним
вивченням математики вищезгадані методи вивчаються детально. Проблему
складає вивчення даної теми в малокомплектних класах, де вивчення геометрії
проходить не окремо, а разом з алгеброю та початками аналізу.
Дана робота
містить креслення перерізів з покроковим їх виконанням та практикум( набір
завдань на готових кресленнях) з побудовою для закріплення набутих знань, умінь
та навичок.
«Метод сліду» - найбільш поширений спосіб
виконання перерізів многогранників, що вивчається в шкільному курсі математики
.
Площина перерізу має спільну
пряму з площиною кожної грані многогранника. Пряму, по якій січна площина
перетинає площину грані многогранника, називають слідом січної площини.
« Метод внутрішнього проектування»
застосовується у випадках, коли слід січної площини утворюється «дуже далеко»
від робочої області, або потрібно виконати велику кількість добудов.
Основними кроками методу
внутрішнього проектування є:
-
проектування даних точок на площину основи. В площині основи
будується чотирикутник, у якого-три вершини - проекції даних точок, а четверта
- одна із вершин основи;
-
проектуються дані точки на площину основи, в площині основи будується
чотирикутник, у якого-три вершини-проекції даних точок, а четверта-одна із
вершин основи;
-
будуються точки перетину січної площини з
ребрами.
Всі креслення, використані в презентації, створені за
допомогою програми Paint NET.
Робота може бути використана для вивчення перерізів у
класах з вивченням математики на рівні стандарту.
|