Народження людини – одне з головних таїнств природи. Кожна дитина від народження – це індивідуальне, неповторне творіння, що має, генетично закладені, задатки. Головним завданням вчителя є своєчасне розпізнання та розвиток цих задатків, які ми називаємо здібностями.
Безумовно, виховання майбутньої особистості починається в сім’ї. « Із сім’ї, - як писав В.О. Сухомлинський, - починається суспільне виховання. У сім’ї, образно кажучи, закладаються коріння, з якого виростають потім і гілки, і квітки, і плоди. Сім’я – це джерело, водами якого живиться повновода річка нашої держави. На моральному здоров’ї сім’ї будується педагогічна мудрість школи».
Часом, з багатьох об’єктивних і суб’єктивних причин, сім’я не може виконувати, даної їй, функції. І тоді дитина, майбутнє нашого суспільства, потрапляє до інтернатних закладів. Перед вчителем школи – інтернату стоїть складніше завдання ніж перед вчителем звичайної школи. Адже, вчитель інтернатного закладу повинен стати і батьком, і матір’ю, і мудрим наставником для своїх вихованців.
Далі:
|